# WIELKA GRA

Jedyna w swoim rodzaju konferencja poświęcona w całości rozwojowi i obecnej sytuacji gamingu na Polskim rynku.

01. zadanie

Nawiązując do dynamicznie rozwijającego się rynku gier oraz pozycji, jaką odgrywa Polska na mapie gamedev – zostaliśmy poproszeni o zbudowanie modernistycznego i minimalistycznego znaku. Znaku, który świetnie oddaje klimat i charakter tworzonego eventu. Wraz z identyfikacją wizualną konferencji zaprojektowaliśmy identyfikatory, Roll-upy i pozostałe drukowane elementy wizerunkowe.

02. rozwiązanie

Literka G w słowie GRA została zaadaptowana jako symbol komiksowego dymka. Dymka rozmów, który symbolizuje dialog i wymianę informacji. Nowoczesna paleta barw o wysokim nasyceniu wspaniale prezentowała się podczas elektronicznych prezentacji. Logotyp występował w dwóch wersjach: horyzontalnej oraz wertykalnej – aby podczas aplikacji zawsze prezentował się czytelnie i wypełniał zaplanowane miejsce.

03. wynik

Pełna sala słuchaczy, wspaniali mówcy, prezentacje oraz pokazy materiałów wideo. Tak właśnie zakończyła się trwająca od godzin porannych konferencja. Wspólna debata i wymiana poglądów przez ludzi z branży oraz obserwatorów rynku – dodała niebywałego wręcz charakteru. Charakteru Wielkiej Gry. Do zobaczenia wna następnych edycjach!