# PETROSKLEP

Oleje, filtry i chemia od żeglugi po maszyny rolnicze na motosporcie kończąc.

01. zadanie

Zaprojektowanie i wdrożenie w życie nowej identyfikacji wizualnej wraz z towarzyszącymi jej elementami poligraficznymi. Nowoczesny i prosty w odbiorze symbol, który musi kojarzyć się odbiorcom na pierwszy rzut oka.

02. rozwiązanie

Kropelka oleju wydawała się tutaj koniecznością. Nie tylko naturalnie nawiązuje do kapiącej cieczy, ale również idealnie wpisuje się w kształt mechanizmu / trybu. Pochylone litery odwzorowują dynamikę rynku motoryzacyjnego w jakim marka funkcjonuje. Zważywszy na asortyment oraz głównego producenta, którym operuje PETROSKLEP, zdecydowaliśmy się na zbliżone barwy do marki wiodącej.

03. wynik

Minimalistyczna i ponadczasowa kreacja wpasowała się w przestrzeń sklepu stacjonarnego oraz dopełniła funkcjonującą już witrynę www. Materiały drukowane jak i elementy wielkoformatowe godnie reprezentują nową markę jednoznacznie nawiązując do obszaru w jakim PETROSKLEP operuje.