# MELLON MEDIA

Arbuzowa identyfikacja wizualna dla firmy z obszaru video. Marka z portfela LTTM.

01. zadanie

mellon media to jedna z marek portfela LTTM. Zajmuje się produkcją materiałów wideo na potrzeby sieci influencerskiej LifeTube oraz zewnętrznych zleceń. Naszym zadaniem była całkowita modyfikacja znaku dotychczas używanego przez spółkę, aby pasowała do reszty podmiotów.

02. rozwiązanie

Projektując znak mellon media skupiliśmy się na głównej działalności organizacji – produkcji materiałów wideo oraz publikacji treści w Internecie. Dynamicznie ułożona typografia wskazuje na charakter działań i branży w jakiej obraca się organizacja. Kolorystyka również nie jest przypadkowa – nawiązuje historii marki oraz do arbuza ukrytego w nazwie organizacji. Plasterek arbuza użłożony w kształt przycisku PLAY koreluje pomiędzy odtwarzaczami wideo o nazwą.

03. wynik

Po zakończeniu prac projektowych nad znakiem powstała marka, która wypełnia wszystkie założone cele w fazie wstępnej, oraz prezentuje się doskonale zarówno w wersji cyfrowej, jak i drukowanej. mellon media – jeszcze nie raz o nich usłyszycie!