# LTTM

Projekt i budowa Systemu Identyfikacji Wizualnej dla spółki LTTM.

01. zadanie

LTTM – to największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod skrzydłami LTTM rozwija się ok 60% branży w Polsce. LTTM jest liderem rynku – to on go tworzy! Naszym zadaniem było zamknąć tak rozbudowaną i potężną markę w nowym znaku, zrzeszającym wszystkie sub brandy, które dotychczas funkcjonowały na rynku. W skład LTTM wchodzą: LifeTube, TalentMedia, glow, GLITCH oraz MellonMedia.

02. rozwiązanie

Mając na uwadze rozpoznawalne sub marki spółki LTTM, postawiliśmy na spójny element znakowy, jakim jest przycisk odtwarzacza – PLAY. Nawiązuje on do pozostałych znaków. Kolor czerwony / czarny oraz biały – to swoista konotacja z branżą internetowego wideo. Dynamiczny i zaokrąglony kształt sygnetu LTTM oddaje charakter działań spółki.

03. wynik

Całość identyfikacji wizualnej miała swoją premierę w IV kwartale 2019 roku. O przekształceniach spółki mogliśmy przeczytać na łamach NowyMarketing.pl, WirtualneMedia.pl, BusinessInsider.pl czy Press.pl. Znak idealnie wkomponował się w resztę spółek oraz stał się spójnym elementem całego portfela marek.