# Astrofaza

Kosmiczny refresh, dopasowanie wizerunku do naukowego contentu twórcy.

01. zadanie

Piotr Kosa Kosek – główny twórca kanału ASTROFAZA wraz z dynamicznym rozwojem kanału YouTube, potrzebował refresh logotypu i całego wizerunku. Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowego znaku, nawiązującego do poprzedniej wersji, tak – aby transformacja przebiegła sprawnie i nie wywołała dysonansu poznawczego u odbiorców i widzów kanału.

02. rozwiązanie

Zgodnie z sugestiami całkowicie zrezygnowaliśmy z rakiety w logotypie, na rzecz bardziej minimalistycznego wyglądu. Wykorzystaliśmy wcześniejszy krój pisma oraz zaakcentowaliśmy literę A, która równocześnie stała się sygnetem. Sygnet wspaniale prezentuje się zarówno na jasnych tłach jak i w ciemniejszym kosmicznym otoczeniu. Dzięki prostej budowie – znak pozostaje czytelny również w wersji jednokolorowej.

03. wynik

Nowy znak pojawił się w ekosystemie kanału i został ciepło przyjęty. Poprzez możliwość stosowania samego sygnetu nawiązującego do całego znaku, twórca zaoszczędził sporo miejsca na swoich miniaturkach filmów. Wolny obszar został zagospodarowany tematycznie wraz z contentem filmu.