# Allegro

Spersonalizowana komunikacja z grupą docelową przez stronę oraz podczas Poznań Game Arena 2018.

01. zadanie

Wraz z decyzją o zbudowaniu wyodrębnionej części Allegro – Klient potrzebował zakomunikować swój nowy kanał sprzedaży, skierowany do młodzieży oraz dzieci, obracających się w świecie gier komputerowych i szeroko pojętym gamingu. Nadchodzące Poznańskie Targi Gier były znakomitym eventem do zaprezentowania marki szerszej grupie docelowej.

02. rozwiązanie

Z uwagi na nadchodzące Poznańskie targi gier komputerowych – Poznań Game Arena – zbudowaliśmy również unikatowy brand – identyfikacje wizualną na nadchodzące wydarzenie. Allegro.GG Wszystko dla gracza! Luźny, dynamiczny styl znaku oraz formy konwersacji z grupą docelową został ciepło przyjęty jako „swój”. Dodatkowe gadżety w postaci skarpetek gamerskich, toreb oraz koszulek, cieszyły się dużą popularnością.

03. wynik

Zarówno witryna jak i stoisko Allegro.gg na PGA2018 cieszyło się ogromną popularnością. Rozdane w konkursach gadżety znalazły swoich nowych właścicieli, a witryna pod adresem allegro.gg została na stałe, jako osobna część poświęcona grom komputerowym oraz hardware.

Pełen sukces!